sain  bna  uu ?bi  odoo  23  nastai  ailiin  dund  ohin.dooroo  2  dvvtei  neg  egchtei.egch  maan  end  solongos  nohortoi ,suugaad  2jil  bolj  bga...bi  2dvv  eejteigee  amdardag.!solongost ireed  jil  boloh  gej  bna.ene  hugtsaand  vzej  ywaagvi  ymaa  vzlee.......vneheer  hetsvv  ve  baih  ymaa.........tiimeehvn  bolgon  l  adilhan  zowlon  bdagaa.bi  hen  negeneer  orowdvvleh  gsendee  bish  n zvgeer  l  hamag  ym  setgeld  teegleed  bna....  bvgdiig  bicheh  l  gesen  ym,..............................bi  tom  bietei  bolohooroo14  taigaasaa  l  ajil  hiij  eejdee  tus  boldog  bailaa,aaw  salaad  bidniig  orhiod  ywsan,eej  min  bie  muutai,bi  setgelee  huurach  saihan  moch  irnee  gej  bodsoor  odii  hvrlee...eejeeree  bi  neg  ch  huwtsas  awahuulaj  bsangvi.,,......................arai  l  gej  10 aa  togsood  hytad  helnii  surguuld  2  jil  suraad  haysan .......ajil  hiij    mongo  oloh  l  hereg  bailaa..bi  har  ajil  hiij  hvnii  omno  bohiij  ywsaaan..............hezee  ch  ydarsan  ch  hudlaa  yrj  ,hvn  huurach  bie  vnlej  ywsangvieeeeeeeee!  minii  omno  nadad  ahdsan  zowlon  ursaad  l  bailaa...................hezee  ch  duusaagviee!23hantai  bj  gej  unshij  bga  hvn  ta  bodoj  bga  bhaa.......vgvi  ymaa  zowood  hanahgui  neee  bi  oilgooroi  .........eej  min  holsnii  bairand  amdardag.....egch  min  solongos  hvntei  suuwal  amdral  saihan  bolno  gej  bodood  suuj  irsen  gewch  tiim  bish  bailaa!zvgeer  l  amdiin  tamd  irjee...egchiinhee  urligaar  bi  arai  gej  orj   irlee.hvnii  gazar  tegeed  gantsaaraa  ywah  hetsvv  bna..  odoo  bi  ajil  hiij  chadahaa  bolsoon ........................minii  nuruu  holond  ys  urgaad  awahuul  gej  helsen  .........  ajil  ch  bhgui  bie  min  owdood  .....egchiind  ochih  geheer  hadam  eej  aaw  2  n  hoogood  bdag  zunaas  hoish  olson  mongooroo  emchilgee  hiilgej  buudald  honood  ochih  gazar  ch  vgvi  bi  uchiraa olohgui  hetsvv  bnaa.hen  negenees  mongo  guij  tusalaach  gej  bi  heleegvi  zvgeer  l  jaahan  ch  gesen  hvmvvnii  saihan  setgelees  garch  bgaa  vgiig  l  sonsoh  gesen  ym..... ydaj  bhad  utas  bhgui...nz  nohod  ch  bhgui  nadad  ene  amdral  ih  hetsvv  ymaa....yaawal  bi zowlongoosoo  garah  we..ydaj  bhad  tsagaan  sar  boloh  geed  ,eejdee  iim  bolsonoo  heleegviee   .................hvmvvs  minee  bi  yah  estoi  be?nadad  saihan  vg  ch  gesen  hairlaach  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11